INFORMATIU: Dimarts 17 de novembre del 2020
Catalunya Nord compta amb 2 víctimes més del coronavirus. Avui hi ha 131 pacients hospitalitzats i 26 en reanimació.
Ja se sabia que el virus havia circulat molt ràpidament entre la comunitat gitana del bari de Sant Jaume. Doncs ara un estudi realitzat per l’Hospital de Perpinyà i Salut Pública France ho acaba de confirmar.
Una altra conseqüència de la crisi sanitària, és l’augment del nombre de beneficiaris del RSA. Aquest ingrés de solidaritat activa ha crescut de +8% en un any.
A Catalunya Sud el govern negocia amb els sectors afectats el pla de reobertura previst per dilluns que ve. Les restriccions es revisaran cada quinze dies, en funció dels indicadors de transmissió del virus.
Carles Puigdemont, Toni Comín i Clara Ponsatí hauran de declarar el 7 de desembre davant del Parlament Europeu, pel suplicatori que els hi vol retirar la immunitat d’Eurodiputats.