INFORMATIU: Dimecres 26 d’agost del 2020
Més incendis ahir en diferents punts de Catalunya Nord. El primer es va declarar per damunt de Banyuls de la Marenda:3 hectàrees de garriga van cremar.
Al mateix moment un altre foc va cremar al coll de la Dona: 3 hectàrees van ser destruïdes per les flames.
El presumpte autor del quàdruple assassinat entre Perpinyà i el Voló va ser presentat davant d’un jutge ahir. L’home de 50 anys ja va confessar ser l’autor de l’assassinat dels seus pares i els seus sogres durant el passat cap de setmana.
El coronavirus entra als vestidors de l’USAP i dels Dracs Catalans.
A Argelers la Prefectura ha decidit tancar el bar musical l’Exotik per no haver respectat les normes contra la Covid-19.
A Catalunya Nord la situació del coronavirus es manté estable amb 5 persones que reben tractaments a l’hospital de Perpinyà, 3 pacients estan actualment en reanimació.