INFORMATIU: Dilluns 27 de juliol 2020
Aquest dilluns hi ha una sessió important de la Comunitat Urbana Perpinyà Mediterrani Metròpoli en la qual s'ha de tractar del pressupost. El nou president, i batlle de Sant Esteve, Robert Vila, haurà de confirmar la seua majoria per fer aprovar un pla de rellança de l'economia. L'assemblea començarà a les 5 de la tarda.
L'associació de batlles ha elegit el seu nou president, es tracta de l'Edmond Jordà, batlle de Santa Maria la Mar que succeeix al Guy Hilary que no es va tornar a presentar a les darreres municipals de Talteüll.
Protestes ahir davant de l'hospital psiquiàtric de Tuïr en el qual es troba internat el presumpte autor de la mort d'un home la nit de dijous a divendres a prop del Palau dels Reis de Mallorca de Perpinyà. Va ser internat de força per un metge davant de la gran agitació al moment de la seua detenció.
Ha mort Jaume Lladó a l'edat de 97 anys. Originari d'Argentona i refugiat a Perpinyà des del 1958, l'historiador i arqueòleg Jaume Lladó va desenvolupar a Catalunya Nord una intensa activitat en defensa del patrimoni català com ara el Palau dels Reis de Mallorca. L'enterrament tindrà lloc a Cabestany dimecres a les 10 del matí.
També ha mort als 89 anys Lluís Serrahima, considerat el pare de la Nova Cançó. Va escriure l’article titulat "Ens calen cançons d’ara". Serrahima no va enregistrar mai cap disc i va abandonar aviat els escenaris, tot i que va continuar escrivint per més artistes, per exemple la cançó: ‘Què volen aquesta gent‘.