INFORMATIU: Dilluns 29 de juny del 2020

L’extrema dreta guanya l’ajuntament de Perpinyà a la segona volta de les eleccions municipals, i la capital de Catalunya Nord, esdevé la ciutat més gran de l’estat en mans del Rassemblement National.
La llista conduida per Louis Aliot ha obtingut 53,09% dels vots, davant del 46,91% del batlle sortint Jean-Marc Pujol.

Les reaccions ahir a la victòria de l’extrema dreta a Perpinyà van ser nombroses, a començar al carrer, davant de l’ajuntament, amb una manifestació espontània de rebuig a l’elecció de Louis Aliot.

L’arribada de l’extrema dreta a l’ajuntament de Perpinyà no és l’única sorpresa de la segona volta de les eleccions municipals.
Els electors de Catalunya Nord han sacsejat el panorama polític local.

Al nivell estatal els grans guanyadors d’aquesta segona volta de les eleccions municipals franceses són sense dubte els ecologistes que han guanyat diverses grans ciutats.

Els informatius - històric

Els informatius - històric
Descripció del programa
Emissió
actualment no en emissió
Presentat per
Redacció