Divendres 17 d’abril del 2020
Es manté la xifra de 23 morts de coronavirus a Catalunya Nord. Com en els darrers dies el nombre d'hospitalitzacions va a la baixa i ara són 47 persones que segueixen tractaments a l'Hospital de Perpinyà.
A la regió fins ara 281 persones han mort. Actualment 873 són hospitalitzades de les quals 254 en reanimació.
A l'estat francès el nombre de morts s'acosta ara dels 18.000. La malaltia evoluciona més lentament i el nombre de casos greus és a la baixa.
Catalunya Sud va registrar ahir el nombre de morts més elevat dels darrers 15 dies amb un total de 479 morts. Fins ara 7.576 persones han perdut la vida al Principat.
La xifra de morts va quasi doblar fa uns dies a Catalunya Sud després d'un canvi en la manera de comptar les víctimes. Ahir el president Quim va afirmar que aquest recompte ofereix "molta més transparència".
A Perpinyà la sirena ja no sonarà a les 9 de la nit per avisar de l'inici del toc de queda.
En aquest temps de crisi sanitària, el govern francès, en concertació amb el sector de la construcció i de les obres públiques, ha elaborat un protocol de protecció sanitària adaptat al peirers.
Avui és el dia mundial de les lluites pageses