L'informatiu del dimecres 12 de desembre del 2018

  • Escena poc habitual ahir al port de Sant Cebrià. Una balena de 17 metres de llargada va voltar entre el dic i la platja amb ferides importants. Va acabar morint al fons del port.
  • Un grup d’Armilles Grogues de Catalunya Nord aniran a peu fins a París per portar llurs reivindicacions a Emmanuel Macron.
  • La circulació podria ser alentida avui al pas fronterer entre Catalunya Nord i Sud. És conseqüència del reforç del pla Vigipirate al nivell estatal arran de l’atac terrorista que va fer 3 morts i 11 ferits ahir a Estrasburg.
  • La secció nord-catalana d’Europa Ecologia els Verds (EELV) que denuncia el retard en la posada en plaça de l’Oficina pública de la llengua catalana.
  • Presentació del llibre «La Catalogne et l’Espagne, Les clefs du Conflit» aquesta tarda a 18h30 al cinema de Ceret.
  • 11 dies després de l’inici de la vaga de fam dels presos polítics, el Tribunal Constitucional espanyol segueix sense voler mirar els recursos presentats pels presos.
  • El govern espanyol ha demanat explicacions a la Generalitat pel fet que els Mossos d'Esquadra no intervinguessin davant les accions d'aquest cap de setmana dels CDRs que van tallar carreteres com l'AP-7 i van obrir peatges.
  • Un acord ha estat trobat entre el Canet FC, el Mònaco per jugar a Perpinyà el partit que ha d’afrontar els dos equips en copa de França de futbol. Serà el diumenge 6 de gener a 14h30 a l'estadi Gilbert Brutus.
  • El Barça va empatar a 1 contra el Tottenham ahir en el darrer partit de la fase de grups de la lliga de campions.

Els informatius - històric

Els informatius - històric
Descripció del programa
Emissió
actualment no en emissió
Presentat per
Redacció