L'informatiu del dimarts 11 de desembre del 2018
Les mobilitzacions de les Armilles grogues haurien de seguir en els dies vinents com també ho faran els estudiants.
A Tesà els alumnes del liceu agrícola tornen a manifestar avui per denunciar la manca de mitjans atorgada a l’establiment.
Emmanuel Macron va anunciar ahir diverses mesures per sortir de la crisi de les Armilles Grogues. Entre elles hi trobem una alça del salari mínim de 100€ o encara la supressió de la CSG pels jubilats que reben menys de 2000€.
Preocupació pels sindicats dels impostos de Catalunya Nord. Avui es podria anunciar una reducció de personal, que a Catalunya Nord concerniria 15 persones.
Les mostres de condol es multipliquen davant del bar de Barend Britz des de la seua mort dijous passat a Perpinyà. Una marxa blanca ha estat convocada per divendres a les 11 del matí.
Ahir els metges que van realitzar l’autopsia de l’exjugador de l’USAP van afirmar que Barend Britz va morir com a consequència d’un fort cop a la cara.
A més d’un any de les eleccions municipals de Perpinyà ja hi ha molts candidats més o menys declarats a la successió de Jean-Marc Pujol, de moment sobretot a dreta.
El Partit Comunista també entra en cursa per les municipals a Perpinyà. Organitzen avui una reunió pública per tractar del transport públic que els comunistes voldrien que fos gratuït.
Eufòria entre els futbolistes del Canet FC que afrontaran l’equip de Mònaco en la propera fase de la copa de França de fútbol.
7 jugadors de l’USAP van renovar llur contracta amb el club Perpinyanés.
Aquests jugadors són: el capità Tom Ecochard, Karl Chateau, Alan Brazo, Lemalu, Julien Farnoux, Tristan Labouteley i Jean-Bernard Pujol.