INFORMATIU: Dimecres 12 d'octubre de 2022

La gasolina comença a mancar a Catalunya Nord. A més del grup Total, molt impactat pel moviment de vaga, les gasolineres de la gran distribució ja comencen a mancar de carburant a la plana del Rosselló. El moviment social dels treballadors de les refineries de petroli ja es fa sentir, d’una banda, per la manca de carburant i, d'altra banda, per la pujada dels preus. 

Hi va haver un mini terratrèmol a Catalunya Nord dilluns passat, a les 11 i mitja de la nit. Un sisme de 2.8 sobre l’escala de Richter amb un epicentre a Fontpedrosa. No hi va haver cap dany material i es va sentir sobretot a la Cerdanya i a les Garrotxes. 


A l’Empordà s’ha detectat un llop al paratge natural de l’Albera.
Els agents rurals han confirmat la presència de l’animal a finals de setembre. Després d’haver descobert una cabra morta, s’ha dipositat un parany fotogràfic que ràpidament va poder captar l’animal. Actualment, hi hauria 4 llops identificat arreu del Principat de Catalunya.

 

Partit decisiu aquesta nit a les 9 al Camp Nou, el Barça rep l’Inter de Milà amb l’obligació de guanyar si no vol ser eliminat de la Lliga de Campions. Actualment, els blaugranes són tercers del grup amb 3 punts, els italians són segons amb 6 mentre que el líder, aparentment inamovible, el Bayern de Munic ja té 9 punts.

A Perpinyà la Llibreria Catalana celebra demà l'últim acte de la celebració dels 10 anys de la nova etapa amb un concert de l'acordionista Carles Belda i un convidat sorpresa que us podem anunciar en abans primera: serà Gerard Jacquet. L’acte es farà la plaça Joan Payrà davant de la Llibreria, demà dijous a les 6 i mitja. 
 

Els informatius - històric

Els informatius - històric
Descripció del programa
Emissió
actualment no en emissió
Presentat per
Redacció