INFORMATIU: Dilluns 20 de juny de 2022

Els 4 diputats de Catalunya Nord són tots del Rassemblement National. Encara més que a la resta de l’estat, una majoria d’electors no ha votat per fer el barratge republicà que  des de feia 30 anys bloquejava de forma important l’accés de l’extrema dreta al poder.

La CGT66 entregarà avui a la Prefectura unes peticions a favor de l’augment dels salaris. 

Avui l’indici de qualitat de l’aire és dolent a Catalunya Nord. Estem a un indici de 4 sobre 6, tenint en compte que 6 és un aire extremadament dolent.

Les temperatures van baixant però el risc d’incendis segueix essent molt alt. 

Al principat de Catalunya els Bombers treballen per cinquè dia consecutiu en diferents incendis simultanis.

La presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, ha estat víctima d’un robatori al seu domicili. Borràs va denunciar ahir que els lladres només es van emportar documents personals seus.

Rugbi a XV: la Salanca es va classificar ahir per la final de Federal 3 després de guanyar contra Palavas per 24 a 22. La final es jugarà diumenge vinent, la Salanca afrontarà Ger Seron, un equip dels Alts Pirineus.

Festa també a Millars. L’equip negre i roig es va classificar ahir contra el RC Rougier per 25 a 17. La final de 2a sèrie afrontarà Millars a Caraman, diumenge que ve.

Els informatius - històric

Els informatius - històric
Descripció del programa
Emissió
actualment no en emissió
Presentat per
Redacció