INFORMATIU: Divendres 13 de maig de 2022
És un dels clubs històrics del rugbi català, el Ceret esportiu podria desaparèixer. Fundat l’any 1915, els últims anys hauran estat difícils pel Ceret esportiu amb retallades de pressupost, el tancament de tribunes al seu estadi i unes relacions difícils amb la municipalitat.
A Sant Cebrià la municipalitat ha decidit replantejar totalment el projecte de desenvolupament del barri del port. 5 anys després del llançament d’un pla urbanístic i econòmic que va aixecar polèmica, el batlle Thierry Del Poso decideix rellançar el projecte de zero.
Eleccions legislatives: la France Insoumise ha presentat els seus 3 candidats per les legislatives. La formació ha obtingut 3 circumscripcions arran de l’acord trobat pels partits d’esquerres que es presentaran amb el nom de la Nova Unió Popular, Ecològica i Social. A la 2a circumscripció és un candidat d’Europa Ecologia els Verds qui es presentarà.
Aquest acord no satisfà els socialistes ni tampoc els comunistes que es queden sense representació a Catalunya Nord.
La Plataforma Stop JJOO ha convocat una manifestació per diumenge a Puigcerdà. La plataforma Stop JJOO considera que apostar per uns Jocs Olímpics d'hivern en un context d’emergència climàtica és una irresponsabilitat.
Els Dracs Catalans us donen cita demà a Ràdio Arrels per la retransmissió del partit Dracs Catalans – Warrington. El matx començarà a les 18h. 20 minuts abans podreu seguir l’avantmatx a Ràdio Arrels. Una retransmissió que es fa en col·laboració amb la Plataforma per la Llengua i Ampli Productora.
En rugbi a 15, l’USAP acaba de confirmar la renovació del contracte del pilar Slua Halanukonuka. El jugador de Tonga vestirà la samarreta de l’USAP per una temporada més.