L’episodi meteoròlogic 'Glòria' ha també afectat les infraestructures ferroviàries. Ahir dimarts un esllavissada a Rià va caure sobre la via i va malmetre els rails. Segons les primeres constatacions, els danys serien molt importants i necessitarien mesos d’obres un cop el treball dels experts sigui enllestit. Després de més de 2 anys de tancament per decisió dels jutges arran l’accident del 14 de desembre 2017 a Millars, això podria endarrerir encara més la data de les primeres circulacions previstes, segons les últimes declaracions, els primers dies d’abril. Les instal·lacions actuals no permeten tampoc que els trens arribin fins a Prada on no hi ha vies de creuament. L’alternativa podria ser un trajecte de Perpinyà a Illa en tren completat per autocars fins a Vilafranca de Conflent.
L’associació d’usuaris «Train en Têt» lamenta una vegada més la supressió, fa alguns anys, dels punts de creuament al llarg del recorregut. Uns punts que permetrien, a més, una atenuació de l'efecte dominó en cas de retard.