Segons l’informe de Buró d’enquestes sobre els accidents de transports terrestres (BEA-TT) l’accident que el 14 de desembre de 2017 va fer 6 morts, en un pas a nivell de Millars, entre un tren i un autobús, va ser degut a la "no percepció per la conductora de l’autobús de l’estat tancat del pas a nivell".
L’informe que acaba de ser publicat explica que no hi va haver cap problema en el funcionament de la circulació ferroviària, ni dels equipaments del pas a nivell número 25.
El Buró d’enquestes sobre els accidents de transports terrestres (BEA-TT), deixa clar en la nota preliminar de les conclusions de l’enquesta, un document de 100 pàgines, que aquesta enquesta tècnica, no té per objectiu determinar responsabilitats, sinó que es tracta d’un estudi per prevenir futurs accidents. En aquest sentit recomana a la SNCF d’estudiar la possibilitat de substituir el senyal sonor intermitent que assenyala que les barres d’un pas a nivell van o estan baixades, per un senyal continu.
També proposa que els futurs vehicles connectats tinguin la possibilitat de rebre en temps real una alerta de tancament d’un pas a nivell.
El BEA-TT també proposa al Consell Departamental de qui depèn la carretera on hi ha aquest pas a nivell de fer diverses modificacions per millorar-ne la seguretat.
Finalment també proposa a la SNCF d'instal·lar càmeres frontals sobre els seus trens, així com en els passos a nivell.