Al mes de març, al moment del confinament total, els restaurants i els mercats van haver de tancar. En aquell moment són molts els productors que es van quedar sense els seus circuits de venda habituals. A Argelers de la Marenda, alguns es van reunir per organitzar un "Drive", dues vegades a la setmana, cada pagès preparava les comandes fetes per als clients que cada dimarts i divendres a finals de tarda venien en cotxe a recuperar-les.
Per al carnisser – xarcuter Philippe Roig dos "Drives" equivalia a les vendes d’un matí de mercat. Ara amb el desconfinament i la temporada estiuenca s’ha reprès tota l’activitat de mercats i no podrien assegurar les dues activitats. A més el casot dels Productors del mar i la terra d’Argelers, situat a l’avinguda del Grau, torna a servir per a la venda directa de cara als turistes.
Consideren que la gran força d’aquest sistema ha estat la varietat de productes: carn, peix, ostres, oli i olives, fruita, verdura, vi o encara formatge.
Ha servit als productors mateixos per ser conèixer entre ells i descobrir alguns dels productes locals.
El pastre Andreu Martí té por que aquesta manera de consumir sigui un foc de palla i prefereix esperar després de l’estiu quan reprengui el "Drive" si la gent torna a venir.
L’oleïcultor Gildas Girodeau pensa que han d’evolucionar cap a una plataforma i anar a veure els professionals, els restaurants i proposar també enviaments.